середа, 11 січня 2017 р.

          РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
            У ФОРМУВАННІ В ШКОЛЯРІВ
               СТІЙКОЇ МОТИВАЦІЇ  ЩОДО
         ВИЗНАЧЕННЯ ЦІННОСТІ ЗДОРОВЯ

    Серед багатьох професійних обовязків шкільного психолога є чи не найголовніший: формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя та захист психічного здоровя.
У річному плані роботи заплановано і проводяться заходи, передбачені такими Державними програмами, як: «Репродуктивне здоровя нації», «Молодь України», «Програма протидії поширенню наркоманії та психотропних речовин», а також Програмою ООН/ЮНЕЙДС «Сприяння просвітницькій роботі «рівний рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя». Для виконання цих завдань проводяться тренінги, круглі столи, години, психолога, бесіди, консультації, а також подаються відповідні матеріали в «Інформаційному центрі психолога» та стіннівці «Психолог».
    Мене, як психолога, дуже турбує стан психічного здоровя учнів під час перебування у школі. Діагностика морально-психологічного клімату в середніх і старших класів висвітлює складні проблеми взаємостосунків між учнями. Адже глузування,висміювання, приниження, чванство багатством своїх батьків, зверхність одних над другими, призводить до озлоблення, розпачу, а то і до депресії.
     Такі стани перешкоджають навчанню, призводять до неврозів. Педколективу слід звернути велику увагу на ці проблеми, адже часто агресивні і недисципліновані діти спровоковані саме таким відношенням до них однокласників. Головним у роботі класних керівників має бути турбота про сприятливий морально-психологічний клімат у класі, де повинні бути теплі і дружні стосунки між дітьми, що сприятиме їх психологічному здоров’ю і засвоєнню основ наук.

     

Немає коментарів:

Дописати коментар