субота, 14 січня 2017 р.

Інклюзивне навчання



Р е к о м е н д а ц і ї   
  п с и х о л о г а 
д л я   р о б о т и    з    д і т ь м и   
з  о с о б л и в и м и   о с в і т н і м и  
 п о т р е б а м и 
1.   Ознайомитись з анамнезом дитини, мати знання про основні види порушень психофізичного розвитку, їх вплив на навчання і розвиток.
2.   Вивчити стан уваги, рівень пізнавальних можливостей, стомлюваності, темп роботи дитини.
3.   Враховувати стан зору, слуху, особливості моторики та загального розвитку учня.
4.   Бути ознайомленим з приладами та пристроями, якими користується дитина.
5.   Залучати до співпраці членів родини, встановити з ними партнерські стосунки.
6.   Навчитися спостерігати за дитиною і оцінювати її розвиток під час занять.
7.   Уміти адаптувати навчальні плани, методики, матеріали та середовище до специфічних потреб дитини.
8.   Створювати оптимальні умови для спілкування, сприяти налагодженню дружніх стосунків дитиниз класним колективом.
9.   Формувати в дитини навички адаптації до соціального середовища.
10.             Ставитися з повагою до дитини і її батьків.
11.             Підтримувати постійний контакт з батьками дитини, узгоджувати з ними свої дії.
12.             Постійно співпрацювати з психологом.


Немає коментарів:

Дописати коментар