субота, 14 січня 2017 р.

Запобігання конфліктам



П’ЯТЬ ПРИНЦИПІВ, ЩО  ДОПОМАГАЮТЬ УНИКНУТИ КОНФЛІКТУ У СПІЛКУВАННІ З ЛЮДЬМИ

1.    Не виражайте сумніву щодо розумових здібностей вашого співрозмовника.




2.    Підтримуйте в людині віру в себе.



3.    Розмовляючи з людьми , не починайте з питань, у яких у вас із людиною наявні протиріччя.



4.    Прагнучи переконати людину, потрібно спочатку дати їй висловитися.



5.    Критикуйте позитивно, критика -



-      повинна бути засобом, а не метою;



-      її висловлює людина, яка користується довірою і повагою;



-      критикується справа, діяльність, а не людина;



-      застосовується в особливих випадках, а не є повсякденною і звичною;



-      критикуйте наодинці і дружнім тоном.

Немає коментарів:

Дописати коментар