П’ЯТЬ ПРИНЦИПІВ, ЩО ДОПОМАГАЮТЬ УНИКНУТИ КОНФЛІКТУ У СПІЛКУВАННІ З ЛЮДЬМИ
1.
Не
виражайте сумніву щодо розумових здібностей вашого співрозмовника.
2.
Підтримуйте
в людині віру в себе.
3.
Розмовляючи
з людьми , не починайте з питань, у яких у вас із людиною наявні протиріччя.
4.
Прагнучи
переконати людину, потрібно спочатку дати їй висловитися.
-
повинна бути засобом, а не метою;
-
її
висловлює людина, яка користується довірою і повагою;
-
критикується
справа, діяльність, а не людина;
-
застосовується в особливих випадках, а не є повсякденною і звичною;
-
критикуйте
наодинці і дружнім тоном.
Немає коментарів:
Дописати коментар