субота, 14 січня 2017 р.

Рекомендації вчителю щодо досягнення дисципліни на уроці



РЕКОМЕНДАЦІЇ  ВЧИТЕЛЮ
 ЩОДО  ДОСЯГНЕННЯ  ДИСЦИПЛІНИ  НА  УРОЦІ
1.    Установіть межі дозволеного, еталони поведінки учнів для стандартних ситуацій.
2.    Стежте за своєю мовою, розмовляйте завжди повільно, спокійним голосом.

3.    Намагайтеся тримати свої емоції в стані спокою, зміцнюючи нерви для того, щоб витримати очікувані ексцеси.
4.    Уникайте безупинного негативного реагування.
5.    Відрізняйте форми поведінки, які вам не подобаються, від вияву особистих якостей дітей.
6.    Відповідайте рішуче і впевнено, коли учні відкрито кидають виклик непокори.
7.    Учням потрібен вчитель, а не партнер по грі. Будьте завжди товариські, але не забувайте, що фамільярність виховує неповагу.
8.    Завжди наполягайте на повазі до дорослого. Учні повинні звертатися до вас чемно.
9.    Не йдіть на поступки й компроміси, поступаючись своїми нормами, щоб бути популярним і авторитетним.
10.         Пам’ятайте, що дитяча безвідповідальність – явище, що немає нічого спільного з відвертою непокорою, і тому боротися з нею потрібно спокійними методами.
11.         Намагайтеся, щоб у вас був добрий зв’язок з учнями, так щоб вони могли знати, коли вони відповідають вашим очікуванням, а коли ні, поясніть, що ви очікуєте від учнів і наскільки вони відповідають цьому.
12.         Не реагуйте на все занадто бурхливо, щоб незначна подія не перейшла у велике протистояння. Уникайте протистояння на очах в інших учнів.



13.         Робіть серйозні кроки, якщо учень продовжує погано поводитись і відмовляється визнавати дисципліну. Визначте можливу причину поведінки, емоційні конфлікти, розлад уваги, проблеми в навчанні.
14.         Будьте прикладом самодисципліни.
15.         Готуйтеся до уроку заздалегідь, так, щоб учні були досить завантажені протягом усього часу занять.
16.         Поводьтеся так, щоб було видно, що ви – керівник. Виявляйте рішучість.
17.         Створюйте умови, щоб навіть найбільш «важкі» учні отримали можливість відчути себе лідерами.
18.         Моделюйте з учнями як долати кризові ситуації, розчарування, гнів.
19.         До учнів завжди виявляйте ввічливість і повагу, зберігаючи приємний голос, використовуючи ввічливі слова.
20.         Будьте послідовні. Ніщо так не бентежить учня, як мінливість у настрої і діях учителя.
21.         Не дратуйте учнів.
22.         Стримуйте свій гнів.
23.         Уникайте вимог, що неможливо виконати.
24.         Робіть виклад матеріалу яскравим, захоплюйте учнів за допомогою різноманітних методів, наочності й змістовності.
25.         Пам’ятайте, що різні учні вимагають різних методів навчання через властиві їм можливості й особливості.
26.         Нехай вашими діями керує любов!
Взаємини засновані на щирій любові і прихильності, звичайно, складаються правильно, навіть незважаючи на неминучість окремих помилок і прорахунків з боку вчителя

Немає коментарів:

Дописати коментар