Інформація психолога про булінг
і
рекомендації психолога щодо
запобігання та попередження цього негативного явища в нашій
школі
МОН розробило аналітичні матеріали
щодо проблемних питань, які мають місце в дитячому середовищі та які ми маємо враховувати у своїй роботі у
2019-2020 н.р.
Тому я хочу звернути вашу увагу
на дуже гостру проблему, яка є у нашій школі.
Є така інформація, що 67%
українських дітей стикалися з випадками булінгу, а 24% дітей потерпали від
булінгу.
Булінг - це залякування,
цькування, знущання однієї дитини над іншою чи групою дітей.
В минулому навчальному році я
проводила моніторинг цієї проблеми. І, мушу визнати, що показники булінгу у
нашій школі дещо вищі , ніж в середньому по Україні. В усіх класах приблизно
однакові цифри, тільки у двох класах ці цифри мінімальні.
У 2019-2020 н.р. нам необхідно
звернути особливу увагу на те, щоб виховувати в наших учнів толерантне
відношення один до одного і до учителів теж.
У 11 семестрі моніторинг з цієї
проблеми буде проводитися повторно.
Форми шкільного булінгу можуть
бути різними:
*систематичні кепкування з будь-якого приводу;
*фізичні і психічні приниження;
*поширення пліток;
*різного роду знущання;
*бойкот та ігнорування;
*псування особистих речей;
*кібербулінг та ін.
Не треба думати ,що ми будемо
працювати лише з тими дітьми, які потерпають від булінгу. Особливої уваги
потребують і ті діти, які самі вчиняють булінг.
Що може зробити учитель,
який виявив випадки булінгу?
· поговорити з учнями
наодинці;
· запропонувати сторонам
помиритися, а винному- попросити пробачення;
· повідомити класного керівника, психолога,
адміністрацію;
· розглянути поведінку в присутності батьків;
· заслухати батьків на раді
школи;
· звернутися в поліцію та
ін..
Багато дітей відчувають себе сьогодні беззахисними. Наше завдання-
зробити перебування дітей у школі більш безпечним і комфортним.
Немає коментарів:
Дописати коментар