Рекомендації
учителю із профілактики та подолання
дезадаптації першокласників
1. Враховувати вікові та індивідуальні психологічні особливості дітей.
2. Демонструвати віру в успіх учня.
3. Використовувати методи заохочування в словесному оцінюванні діяльності.
4. Розрізняти оцінки конкретного вчинку та особистості дитини загалом.
5. Запобігати груповій критиці дитини або її рис, а також порівнювати помилки із постійними гарними результатами
інших учнів.
6. Порівнювати якість роботи дитини тільки з її попередніми роботами.
7. Зауважуючи помилку, вкажіть шлях до успіху.
8. Акцентуйте увагу учня на досягненнях, перемогах.
9. Створюйте ситуації успіху.
10. Емоційно підтримуйте дитину
словом, поглядом, дотиком.
11. Не використовуйте надто
часто слів-заперечень.
12. Підтримуйте і заохочуйте
прояви активності на уроці у сором’язливих, скутих, тривожних дітей.
13. Підкреслюйте досягнення
дітей, формуйте віру у власні сили.
14. Не наполягайте на публічних
виступах і відповідях перед усім класом тривожних, невпевнених дітей. Певний
час їх можна включати у групи з 2-3 учнів, які разом розповідатимуть вірша,
співатимуть пісню – це допоможе відчути підтримку.
Немає коментарів:
Дописати коментар